Love and rest in paradise: part two

27 augustus 2018 - Máncora, Peru

We genieten met volle teugen van niets doen, beetje zwemmen, wandelen langs het strand (Yvonne dan), smoothies, heerlijke vis en goede wijn.....

Na de operatie komen we lekker hier terug om bij te tanken en weer te leren lopen....een mooie en eerlijke plek om te revalideren....vanavond slapen we in de suite...het bed van onze kamer is klein, hard en kraakt....ik draai best veel als ik pijn en ' s nachts om de juiste stand van mijn been te vinden zodat ik hem minder voel....

De suite is groot en luxe met een mooie houten vloer die doorloopt naar het grote terras met loungeset en hangmat...Yvonne wilde eigenlijk daar slapen maar de trap omhoog is een crime en onze andere kamer is gelijk vloers en aan het zwembad, veel makkijker dus voor een man op krukken en een brace.....

We kruipen onder de zachte lakens, het bed is immens, wel tweemaal zo groot als we beneden hebben, super zacht met vijf kussens.....na een fijne vrijpartij vallen we voldaan in slaap.....met op de achtergrond het eeuwige geluid van de branding die omdat de wind is gaan liggen zachtjes op het strand neerkomt.....