De laatste 24 uur van deel 1 van onze Sabbatical naar Zuid-Amerika

9 september 2018 - Zeist, Nederland

Na nog een lekker ontbijtje en nog wat zon pakken en een tosti uit eigen keuken, brengt Louis ons van Máncora naar Talara. Een rustige man die rijdt als z'n karakter. Als we nog een keer terugkomen, dan moeten we hem zeker nog eens bellen als we om een taxi verlegen zitten.....zegt hij vriendelijk....

De vlucht naar Lima verloopt voorspoedig, ook door de invalide/rolstoel behandeling van Latam. El senorio de Sulco, een goed Peruaans specialiteiten restaurant, op onze laatste avond was gezellig en goed! Wat is Peruaans eten toch lekker....zeker na een Pisco Sour cocktail als starter.

De jonge kapper in Lima, die drie weken geleden mijn baardje netjes kort had getrimd, zoeken we weer op om nu ook de rest van mijn haar onderhanden te nemen. Een paar keer m'n krullenmodel tot een rechter scheiding model omgevormd....best leuk eens wat anders vond ik....ook Yvonne was blij verrast.... Hahaha. Maar eens verder experimenteren....korter en strakker en een getrimd baardje. Ik ga het er maar eens mee proberen, kijken wat ik ervan vind en de reacties van mijn omgeving maar eens horen....

Meteen een andere bril uitgekozen, eens kijken of ze die in Nederland ook verkopen.....en nu thuis. Jesse en moeders op Schiphol, weer met een rolstoel en zo'n Schiphol wagentje met grote snelheid langs de douane belanden we bij onze rugzakken....mooi het weerzien en meteen verlang ik ook naar 2019....plakken we de resterende vier weken aan onze zomervakantie en gaan we de tweede zeven weken van onze Sabbatical doen of.....dat is het plan, alser niemand ingrijpt, mijn knie weer op sterkte is en ....na ja....dat is het plan....en je weet wat er met plannen om gebeuren...hahaha

Dank jullie wel voor jullie tijd, aandacht en energie. Ik heb ervan genoten om de blogs te schrijven en zo mijn reisdagboek te delen met jullie. Voor mij een mooi reisdagboek en foto's en video's die ik als het goed is met een druk op de knop kan bestellen......ben benieuwd.....

En ik hoop dat het heeft bijgedragen aan jullie enthousiasme, reislust of gewoon vermakelijk en interessant is geweest.

Liefs en hartelijke groeten, Robbert

1. Michiel:
    9 september 2018
    Welkom thuis! Ik heb genoten van je verhalen.
  2. Johannes van den van den Berg:
    Een goed verhaal.
    Sterkte met het medische verhaal hier.
  3. Nienke:
    9 september 2018
    Mooie verhalen, ingevallen op ongeveer de helft van jullie reis, heb ik van dichtbij meegemaakt wat jullie belevenissen waren en een klein beetje van het land Peru. Dank.
  4. Hanneke veldhorst:
    Welkom thuis Robbert, dankzij alle verhalen is Peru voor mij gaan leven, wat een interessant land. Sterkte met alle sores rond een knie die nu op behandeling wacht.
    Hartelijks,
    Hanneke
  5. Annieboeters:
    9 september 2018
    Welkom thuis genoten van jullie mooie verhalen leuk je haar robbert liefs anniexxx
  6. Frans:
    10 september 2018
    Hey Robbert. Dank voor je verhalen, welkom thuis en voor nu, sterkte met je knie.
  7. Chahat Corten:
    Hee lieve Robbert,

Ik heb genoten van je verhalen! Veel sterkte en ik hoop een snelle heling va je knie!